Skinnskatteberg

Kom ner till Skinnskatteberg på onsdag med mamma, vi körde ner på natten och var framme vid lunch. Vi bar in alla kartonger och sen hade mamma ordnat med bärhjälp till de tyngre möblerna. Torsdag for vi till IKEA i Västerås, gick en hel del pengar den dagen men gud vad jag är nöjd med allt! Fredagen gick åt till att skruva ihop allt. Är det något jag stör mig på så är de ju att man måste skruva ihop precis allting. Inte ens en lampa är färdig! Man köper en lampa för 500:- och får montera precis allt, till och med kontakten..  Kanske bara jag som är chockad, men är ju första gången jag far och stor handlar möbler och sånt. 
 
 
Självklart var Nala med hela tiden! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0